Witam na moim bloogu

Sofim

niedziela, 7 września 2008

Zapraszam na mój wieczór autorski promujący książkę poetycką "KURIOZALNIE Z SZYPUŁKAMI" , który odbędzie się 16 września o godz. 18,00 w CENTRUM PROMOCJI KULTURY W DZIELNICY PRAGA POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY przy ul. Podskarbińskiej 2. ******************************************************************** Długo mnie tutaj nie było, proszę jednak o wyrozumiałość. Właśne ukończyłam prace nad swoim tomikiem poetyckim "Kuriozalnie z szypułkami", nie muszę mówić jak ważne było to dla mnie. W przyszłym tygodniu będziecie już mogli czytać mnie w wersji książkowej. Przedsmak tego co bedzie w książce: Spotkanie z Faustem Mądrość jest nędznym ogryzkiem w sztuce życia sztuka jest utrefioną kurtyzaną mądrości i tylko życie, nagie życie warte jest prawdziwego grzechu buntu, szaleństwa Leszek Żuliński Faust pisze do Petrarki Spotkałam Fausta stał w oknie książki, w wierszach zamykał Małgorzatę, z nią pokusę i pragnienia. To Małgorzata włożyła złoto w jego włosy. Rozedrganym wnętrzem ud każdej z siwych nitek nadała barwę młodości. Zjawiła się bez uprzedzenia i została na rok, który cały mieścił się w jej pępku; za małym by unieść przyszłość i zbyt słodkim, by nie wracał głodem pożądania. Faust nie próbował już naprawiać siebie, każda z prób coraz bardziej zbliżała go do piekieł nierealności. Patrzył w głąb trzymając w ręku kosmyk włosów Małgorzaty - ustawicznie wymykał się spod zapisanych kart. Nie przemieni go w alchemiczny eliksir. Schował pukiel w ostatni nienapisany wiersz i wrócił do swojego królestwa, ściskając w dłoni kamyk z sandała Małgorzaty.

Brak komentarzy: