Witam na moim bloogu

Sofim

sobota, 22 listopada 2008

"NIE PYTAJ ŚWIATA DOKĄD ZMIERZA"

W sobote 8 listopada w Kościele Akademickim św. Anny w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu został zaprezentowany spektakl poetyczno-muzyczny "Nie pytaj świata dokąd zmierza" , oto relacja zdjeciowa. Zdjęcia autorstwa KCM czyli Krzysztofa Mariusza Ciesielskiego. Sofim mówi swój wiersz "Za szafą" Za szafą Wczesny świt, wychodzisz. Gwizd pierwszego pociągu przecina sen siedmiolatka o domu z balkonem, chlebem i dużą szafą. Za szafą jest cisza. Za szafą jest spokój. Wrócisz, będzie masło na chlebie i cukierki owocowe: czerwone, zielone, pomarańczowe – słodkie. Spóźniasz się mamo, czy zegar się spieszy? Pijany stukot do drzwi – on wrócił pierwszy. Za szafą cisza. Za szafą spokój.

Uczestnicy spektaklu a to znowu ja Stefan Jurkowski

Jan Zdzisław Brudnicki

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

witam serdecznie!

Szanowna Pani, śledzę od jakiegoś czasu Pani zapiski na blogu. Zainteresowała mnie ta strona gdy okazało się, że byłam wtedy co i Pani w dworku u Szanownego pana Siemiona:). Chciałam napisać artykuł i mam kilka zdjęć, ale wizerunku gospodarza nie mam. Zapytuję Panią o możliwość udostępnienia tego zdjęcia. Proszę zajrzeć na moja stronę i wtedy Pani mi odpowie.

Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

przepraszam zapomniałam adresu http://nogaj.blogspot.com/